مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-05سياسي

لزوم تولید کتاب هایی با موضوع علوم روز


رییس جهاد دانشگاهی گیلان، قلم را مهمترین ابزار توسعه دانست و با تاکید بر لزوم تولید کتاب هایی با موضوع علوم روز، گفت: نیازمند ترویج ارزش قلم و کارکردهای فرهنگی، - ایسنا/گیلان رییس جهاد دانشگاهی گیلان، قلم را مهمترین ابزار توسعه دانست و با تاکید بر لزوم تولید کتاب هایی با موضوع علوم روز، گفت: نیازمند ترویج ارزش قلم و کارکردهای فرهنگی، آموزشی و پژوهشی آن هستیم.

دکتر حمیدرضا مسکنی در گفت وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت روز قلم، به اهمیت تالیف کتاب و ارتباط آن با حوزه آگاهی اشاره کرد و گفت: نیازمند ترویج ارزش قلم و کارکردهای فرهنگی، آموزشی و پژوهشی آن هستیم.

وی روز قلم را روز علم، فرهنگ و داشته های متعالی دانست و عنوان کرد: انسان همواره به دنبال نشر دانسته ها و داشته های خود است و قطعا قلم زمینه ساز ترویج علم است و اگر قلم و نوشتن نبود، هرگز به رشد و کمال فکری نمی رسیدیم.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان قلم را مهمترین ابزار دانش و توسعه دانست و با تاکید بر لزوم تولید کتاب هایی با موضوع علوم روز، افزود: یکی از این علوم جی.

آی.

اس می باشد که یک سیستم اطلاعاتی بوده و به پردازش اطلاعات جغرافیایی مکان مرجع می پردازد.

دانش آموخته دکتری سنجش از دور و نویسنده کتاب راهنمای استفاده از ArcGIS با اشاره به شرایط نگارش کتاب مذکور، عنوان کرد: زما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تولید کتاب هایی با موضوع علوم روز

لزوم تولید کتاب هایی با موضوع علوم روز